четверг, 19 декабря 2013 г.

მე-9 დღე.

წინა ორი დღის კომენტარები არ გამიკეთებია, სამწუხაროდ. ისე კი ბევრი საინტერესო რამ ვისწავლე. რასაკვირველია გამოვიყენებ, მაგრამ თუ ჩემებურად კარგად არ დავაკვირდი, ვერაფერს ვერ გავიგებ. ხათუნა მოკლე ხანში გაჩვენებ ჩემს შესაძლებლობებს, გპირდები. დიდი მადლობა თავდადებული მუშაობისთვის. ძალიან მაგარი და კარგი გოგო ხარ.  სამუდამოდ, უღრმესი პატივისცემით ფიქრია.


გილოცავ დღევანდელ დღეს - ნიკოლოზობას, მრავალს დაესწარი.
გისურვებ წარმატებებს სიყვარულით და პატივისცემით..

2 комментария:

  1. დიდი მადლობა ფიქრია მასწავლებელო. თქვენ პროფესიონალიზმში მე არასდროს არ შემპარვია ეჭვი.
    ვამაყობ,რომ ჩემი ტრენინგის მონაილე იყავით

    ОтветитьУдалить
  2. დიდი მადლობა თბილი სიტყვებისთვის ხათუნა მასწავლებელო. კარგად ვიცი, რომ ჩემი პროფესიონალიზმი თქვენი დამსახურებაა. ამიტომ მე ვამაყობ, რომ ჩემი ტრენერი ხართ. ყოველთვის სიამოვნებით გავივლი თქვენს ტრენინგებს.. წარმატებებს გისურვებთ. მიყვარხართ ძალიან. ოღონდ. აქ თუ კიდევ რამე უნდა დამეწერა ნამდვილად აღარ მახსოვს..

    ОтветитьУдалить